Metodiskie materiāli
| Emociju izpratne pozitīvas vides veidošanā | Lelde Elijāse | 9.04 Pieredzes banka | 
| Lietotnes Canva priekšrocības un iespējas | Aiva Šmugā | 9.04 Pieredzes banka | 
| Radoši uzdevumi valodas apguvē | Diāna Vaidote | 9.04 Pieredzes banka | 
| Realitātē balstīts radošums | Valda Cakule | 9.04 Pieredzes banka | 
| Sabiedriskais darbs – viens no starpdisciplinārā kursa «Projekta darbs» veidiem | Eva Pētersone | 11.03 Gulbenes pedagogu forums | 
| Skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšana 7.-8.klasē, sadarbojoties interešu izglītības un mācību priekšmetu skolotājiem | Kristīne Lukaševica | 11.03 Gulbenes pedagogu forums | 
2024.gada oktobris
| Laimīgs skolotājs= laimīgs audzēknis | Valda Cakule, Solita Medene, Aiva Šmugā, Gita Valdberga | 
| Pozitīva pašvērtējuma veidošana | Zane Beģe - Begge, Anita Tropa | 
| Nopietni un nenopietni paņēmieni labbūtības veicināšanai klasē | Elīna Macijevska, Aija Sīle, Ilva Markova | 
2024. gada aprīlis
| QR koda izmantošana matemātikā skolēna pašvērtējuma iegūšanai Matemātika I kursā | Aija Sīle | 
| Darbosimies zaļi un videi draudzīgi | Eva Pētersone | 
| Pārbaudes darba veidošana, ievērojot izziņas darbības līmeņus | Kristīne Lukaševica | 
| “Spēka zieds” pozitīva pašvērtējuma veidošanai 
 | Anita Tropa Zane Beģe - Begge | 
2023. gada oktobris
| 
 Radošās domāšanas pamatprincipi | Madonas Valsts ģimnāzijas izglītības metodiķe, latviešu valodas un literatūras skolotāja Kristīne Lukaševica | 
| 
 Skolēnu radošuma attīstīšana svešvalodu mācību stundās | Madonas Valsts ģimnāzijas svešvalodu skolotājas Ārija Fārte Sandra Sinele | 
| 
 Radošās domāšanas veicināšana, saglabājot kultūras mantojumu 
 | Madonas Valsts ģimnāzijas vēstures skolotāja Marita Kazakeviča | 
 | 
| Intervija kā mācību metode radošuma veicināšanai | Madonas Valsts ģimnāzijas sociālo zinību, vēstures skolotāja Emerita Beļauniece | 
| 
 Radošas aktivitātes mācību stundā, izmatojot Google Jamboard | Madonas Valsts ģimnāzijas, A.Eglīša Ļaudonas pamatskolas latviešu valodas un literatūras skolotāja Lelde Elijāse | 
 | 
2023. gada aprīlis
| 1. | Informācijas tehnoloģiju izmantošana, mācot tēmu “Statistika” Matemātika I | Aija Sīle | Madonas Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja | 
| 2. | Argumentēta runa: uzdevumu formulēšana un vērtēšana | Emerita Beļauniece | Madonas Valsts ģimnāzijas vēstures, sociālo zinību skolotāja | 
| 3. | Kooperatīvā mācīšanās | Solita Medene | Madonas Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja, direktores vietniece | 
| 4. | Darbs ar tekstu, diferencējot | Elīna Macijevska | Madonas Valsts ģimnāzijas, A.Eglīša Ļaudonas pamatskolas angļu valodas skolotāja | 
| 5. | CLIL iespējas vizuālās mākslas un vācu valodas stundās | Sandra Sprukule 
 
 
 Zane Beģe-Begge | Madonas Valsts ģimnāzijas vācu valodas skolotāja; Madonas Valsts ģimnāzijas vizuālās mākslas skolotāja | 
2022. gada oktobris
| 1. | Plašākas skolēnu izglītības pieredzes krātuve | Madonas Valsts ģimnāzijas vietniece izglītības jomā Ligita Irbe | 
| 2. | Tikumu un vērtību veidošanās pilsoniskās līdzdalības sekmēšanā | Madonas Valsts ģimnāzijas klases audzinātāja Anita Tropa | 
| 3. | Saprast citu ir saprast sevi | Madonas Valsts ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja Valda Cakule | 
| 4. | Orientēšanās skolas vērtībās | Madonas Valsts ģimnāzijas sporta un veselības skolotājas Līva Kraukle un Lana Līcīte | 
| 5. | Iespējas paust skolas vērtības caur mūzikas stundām, veidojot radošu priekšnesumu | Madonas Valsts ģimnāzijas mūzikas skolotājs Oskars Jeske | 
| 6. | Praktizēt līdzdalību | Madonas Valsts ģimnāzijas vietniece izglītības jomā Ligita Irbe | 
| 7. | Pētniecība stereometrijā | Madonas Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja Anita Vabule | 
2022. gada augusts
| 1. | Sadarbības prasmju veicināšana svešvalodu stundās | Ilze Stiprā | Lubānas vidusskolas svešvalodu skolotāja | 
| 2. | Atgriezeniskās saites sniegšana, izmantojot snieguma līmeņa aprakstus un pašvērtējuma kartes | Sarmīte Kukāre-Vorslova | Kalsnavas pamatskolas latviešu valodas un angļu valodas skolotāja | 
| 3. | Asociatīvā uztvere – palīgs skolotājam un skolēnam | Valda Cakule | Madonas Valsts ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja | 
| 4. | Starpdisciplinaritāte un caurviju prasmes ķīmijā | Ilona Kalniņa | Madonas Valsts ģimnāzijas, Lubānas vidusskolas ķīmijas skolotāja | 
| 5. | Kustību māksla un fiziskās aktivitātes telpā | Lana Līcīte Līva Kraukle | Madonas Valsts ģimnāzijas sporta skolotājas | 
| 6. | Kā apzināti pielietot valodu zināšanas, lai izprastu ceļus uz jaunu valodu apguvi | Sandra Sprukule | Madonas Valsts ģimnāzijas vācu valodas skolotāja | 
| 7. | Komplekss uzdevums, lai skolēnos radītu izpratni par dažādu politisko režīmu ietekmi uz cilvēku likteņiem un tiesiskajiem procesiem | Marita Kazakeviča, Emerita Beļauniece | Madonas Valsts ģimnāzijas vēstures un sociālo zinātņu skolotājas | 
| 8. | Sabiedrībā aktuālu tēmu atspoguļojums modes dizainā. T-kreklu kolekcija | Zane Beģe – Begge | Madonas Valsts ģimnāzijas dizaina un tehnoloģiju skolotāja | 
Atgriezeniskās saites daudzveidība bioloģijas stundās: 
Atvērt šeit 
Darbs grupās attālinātajā mācību procesā jeb 
Darbs dara darītāju:
Atvērt šeit
Klases audzinātāja sadarbība ar klasi attālināto mācību laikā:
Atvērt šeit
Padlet sienas izmantošana vizuālās mākslas un mājturības stundās, kā arī starpdisciplinārajās nodarbībās: 
Atvērt šeit
Pedagogu sadarbības modeļi, īstenojot kompetenču pieeju vēsturē un sociālajās zinībās:
Atvērt šeit
 
Summatīvā vērtēšana attālinātajā mācību procesā: 
Atvērt šeit




