Metodiskie materiāli
2024. gada aprīlis
QR koda izmantošana matemātikā skolēna pašvērtējuma iegūšanai Matemātika I kursā |
Aija Sīle |
Darbosimies zaļi un videi draudzīgi |
Eva Pētersone |
Pārbaudes darba veidošana, ievērojot izziņas darbības līmeņus |
Kristīne Lukaševica |
“Spēka zieds” pozitīva pašvērtējuma veidošanai
|
Anita Tropa Zane Beģe - Begge |
2023. gada oktobris
Radošās domāšanas pamatprincipi |
Madonas Valsts ģimnāzijas izglītības metodiķe, latviešu valodas un literatūras skolotāja Kristīne Lukaševica |
Skolēnu radošuma attīstīšana svešvalodu mācību stundās |
Madonas Valsts ģimnāzijas svešvalodu skolotājas Ārija Fārte Sandra Sinele |
Radošās domāšanas veicināšana, saglabājot kultūras mantojumu
|
Madonas Valsts ģimnāzijas vēstures skolotāja Marita Kazakeviča |
|
Intervija kā mācību metode radošuma veicināšanai |
Madonas Valsts ģimnāzijas sociālo zinību, vēstures skolotāja Emerita Beļauniece |
Radošas aktivitātes mācību stundā, izmatojot Google Jamboard |
Madonas Valsts ģimnāzijas, A.Eglīša Ļaudonas pamatskolas latviešu valodas un literatūras skolotāja Lelde Elijāse |
|
2023. gada aprīlis
1. |
Informācijas tehnoloģiju izmantošana, mācot tēmu “Statistika” Matemātika I |
Aija Sīle |
Madonas Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja |
2. |
Argumentēta runa: uzdevumu formulēšana un vērtēšana |
Emerita Beļauniece |
Madonas Valsts ģimnāzijas vēstures, sociālo zinību skolotāja |
3. |
Kooperatīvā mācīšanās |
Solita Medene |
Madonas Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja, direktores vietniece |
4. |
Darbs ar tekstu, diferencējot |
Elīna Macijevska |
Madonas Valsts ģimnāzijas, A.Eglīša Ļaudonas pamatskolas angļu valodas skolotāja |
5. |
CLIL iespējas vizuālās mākslas un vācu valodas stundās |
Sandra Sprukule
Zane Beģe-Begge |
Madonas Valsts ģimnāzijas vācu valodas skolotāja; Madonas Valsts ģimnāzijas vizuālās mākslas skolotāja |
2022. gada oktobris
1. |
Plašākas skolēnu izglītības pieredzes krātuve |
Madonas Valsts ģimnāzijas vietniece izglītības jomā Ligita Irbe |
2. |
Tikumu un vērtību veidošanās pilsoniskās līdzdalības sekmēšanā |
Madonas Valsts ģimnāzijas klases audzinātāja Anita Tropa |
3. |
Saprast citu ir saprast sevi |
Madonas Valsts ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja Valda Cakule |
4. |
Orientēšanās skolas vērtībās |
Madonas Valsts ģimnāzijas sporta un veselības skolotājas Līva Kraukle un Lana Līcīte |
5. |
Iespējas paust skolas vērtības caur mūzikas stundām, veidojot radošu priekšnesumu |
Madonas Valsts ģimnāzijas mūzikas skolotājs Oskars Jeske |
6. |
Praktizēt līdzdalību |
Madonas Valsts ģimnāzijas vietniece izglītības jomā Ligita Irbe |
7. |
Pētniecība stereometrijā |
Madonas Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja Anita Vabule |
2022. gada augusts
1. |
Sadarbības prasmju veicināšana svešvalodu stundās |
Ilze Stiprā |
Lubānas vidusskolas svešvalodu skolotāja |
2. |
Atgriezeniskās saites sniegšana, izmantojot snieguma līmeņa aprakstus un pašvērtējuma kartes |
Sarmīte Kukāre-Vorslova |
Kalsnavas pamatskolas latviešu valodas un angļu valodas skolotāja |
3. |
Asociatīvā uztvere – palīgs skolotājam un skolēnam |
Valda Cakule |
Madonas Valsts ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja |
4. |
Starpdisciplinaritāte un caurviju prasmes ķīmijā |
Ilona Kalniņa |
Madonas Valsts ģimnāzijas, Lubānas vidusskolas ķīmijas skolotāja |
5. |
Kustību māksla un fiziskās aktivitātes telpā |
Lana Līcīte Līva Kraukle |
Madonas Valsts ģimnāzijas sporta skolotājas |
6. |
Kā apzināti pielietot valodu zināšanas, lai izprastu ceļus uz jaunu valodu apguvi |
Sandra Sprukule |
Madonas Valsts ģimnāzijas vācu valodas skolotāja |
7. |
Komplekss uzdevums, lai skolēnos radītu izpratni par dažādu politisko režīmu ietekmi uz cilvēku likteņiem un tiesiskajiem procesiem |
Marita Kazakeviča, Emerita Beļauniece |
Madonas Valsts ģimnāzijas vēstures un sociālo zinātņu skolotājas |
8. |
Sabiedrībā aktuālu tēmu atspoguļojums modes dizainā. T-kreklu kolekcija |
Zane Beģe – Begge |
Madonas Valsts ģimnāzijas dizaina un tehnoloģiju skolotāja |
Atgriezeniskās saites daudzveidība bioloģijas stundās:
Atvērt šeit
Darbs grupās attālinātajā mācību procesā jeb
Darbs dara darītāju:
Atvērt šeit
Klases audzinātāja sadarbība ar klasi attālināto mācību laikā:
Atvērt šeit
Padlet sienas izmantošana vizuālās mākslas un mājturības stundās, kā arī starpdisciplinārajās nodarbībās:
Atvērt šeit
Pedagogu sadarbības modeļi, īstenojot kompetenču pieeju vēsturē un sociālajās zinībās:
Atvērt šeit
Summatīvā vērtēšana attālinātajā mācību procesā:
Atvērt šeit